Mitt liv enligt HIM


Använd enbart låttitlar av EN artist för att svara stiligt på dessa frågor.
Upprepa inte en låttitel. Det är lurigare än du tror! Posta igen som "Mitt liv enligt (artistnamn)".


Är du man eller kvinna?
Poison girl

Beskriv dig själv:
Heartkiller

Hur känner du dig?
Buried alive by love

Beskriv stället där du bor:
Wicked game

Platsen du skulle resa till om du kunde åka var du ville:
In the nightside of eden

Hur du helst transporterar dig:
Wings of a butterfly

Din bästa vän är:
Soul on fire

Du och dina bästa vänner är:
Right here in my arms

Hur är vädret?
Endless dark

Favorittid på dagen:
Pretending

Om ditt liv var en TV-serie, vad skulle den heta?
The funeral of hearts

Hur är livet enligt dig?
Heartache every moment

Beskriv ditt nuvarande förhållande:
And love said no

Din rädsla:
For you

Ditt bästa råd:
Bleed well

Hur du skulle vilja dö:
Sleepwalking past hope

Din själs nuvarande tillstånd:
Killing loneliness

Ditt motto:
It's all tears

Oj, vilka glada svar!
Btw, jag funderar på att göra en ny blogg när jag fått tillbaka min fotograferingslust igen.
Men inte 100% säker på om jag skaffar en ny, vi får se...
Isf blir det enbart fotografier och kanske musik. Inge snack.

Kommentarer
Postat av: veronica

gillar ditt snack ):

2010-01-21 @ 18:40:15
Postat av: Sophia

Aw, men jag kom på ett sätt så jag kan skriva också utan att det syns. Skriver i en box som kommer fram när man har pilen mot bilden där jag skrivit :)

2010-01-21 @ 19:04:16
URL: http://seraphine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0