"Life's a bitch, just fuck it."

Gjorde sushi hemma hos Mira och Satu, sen drog vi till en av grannortens lokalkrog och drack cider och öl och hade de trevligt. Dan Ekborg var där, som bl.a är rösten till Anden i Aladdin, pussa på mig och var äcklig och sur.

Senare hittade jag en bortvirrad, överdrivet full barndomskompis vars killkompis sökte efter bråk och var allmänt dum i huvudet. Satu's pojkvän(?) provocera mig för jag hatar konflikter och kalla mig omogen för jag blev så upprörd hur idiotkillen hade hållt på så jag försökte slita av honom håret, lagom brudigt nog. Stukade lillfingret p.g.a det. Ovärt. Fittig kväll.

Hatar idioter, hatar människor, hatar Sverige.

Kommentarer
Postat av: latin

Outfuckingstanding! fick du av nå hårtuss?

2010-01-17 @ 14:13:20
Postat av: Sophia

Jag vet inte :( faktiskt.

2010-01-17 @ 14:33:23
URL: http://seraphine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0