Frostbitna kinder och längtan av värme

Jag saknar våren så mycket att det nästan gör ont. Trött på både snön och kylan nu. Saknar att kunna gå i converse eller vans och utan jacka utan att frysa arslet av sig. Jag har redan börjat planera vad jag ska ha på mig när våren och sommaren är här. Lovely. Måste köpa kläder ämnade för de årstiderna för jag har inga sånna kläder typ, bara långärmat och långbyxor. Och på tal om inget så undrar jag hur snabbt mitt hår kommer väx i år, och hur pass långt hår kommer jag ha i sommar? Oh, how I wonder.

Kommentarer
Postat av: lo

du är fan inte ensam om att längta efter våren!

converse i mitt hjärta haha :D

2010-01-18 @ 12:12:24
Postat av: Mia

Saknar också våren :( Kom nu!

2010-01-18 @ 14:01:58
Postat av: erika

converse + våren = sant

2010-01-18 @ 20:05:39
URL: http://aprildrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0