Snow patrol


Yay, det blev två flugor i en smäll idag, eller... igår, rättare sagt. Drog till arbetsförmedlingen och skrev in mig igen och sedan övertygade jag min far att vi skulle gå och kolla på laptops och det slutade med att jag gick hem 5000kr fattigare med en asus K50. Perfekt! Det var dock sjukt frustrerande att försöka få photoshop installerat på den. Eftersom det är windows 7 på den så ville inte daemon tools funka att installera förrän jag hitta någon annan version, sen ville inte winrar funka, och sen behövde jag ladda ner fyra olika photoshop-torrents tills en tillslut funkade att installera. Jävla elände! Men nu är det lungan och jag sitter här i sängen och trivs verkligen med att slippa sitta vid ett bord och sitta stilla och stirra i samma position hela tiden i en stol.

Är det bara jag som tycker att alla träd har varit helt förtrollande vackra idag med frost ut i vartenda kvist. Kändes som om vi levde i en svartvit värld idag tycker jag. Jag försökte gå ut i morse innan arbetsförmedlingen och fota frosten men jag glömde mina vantar så hann bara ta 3st bilder innan mina fingrar nästan ramla av.


Kommentarer
Postat av: erika

åh, underbart med laptop! funderar själv på att göra mig av med min stationära, bara så klumpig att ha ju.

och frost är bara så grymt fint!

2009-12-31 @ 13:02:22
URL: http://aprildrommar.blogg.se/
Postat av: Mia

åh, nice med ny laptop :)

2009-12-31 @ 14:56:43
Postat av: Sophia

Ska försöka få min burk och skärm såld. Ska försöka få iväg mitt skrivbord också, fast det kanske bara hamnar i garaget ifall jag vill ha tillbaka det hah. SKa möblera om mitt rum snart igen så det kan kännas större! Ska bli skönt.

2009-12-31 @ 16:45:19
URL: http://seraphine.blogg.se/
Postat av: erika

Underbart bra låt!

vart får du den där musikspelaren ifrån?

2010-01-04 @ 22:20:47
URL: http://densannasanningen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0